بهترین مارک آبرنگ

بهترین مارک های آبرنگ

آبرنگ ها، یکی از جذاب ترین تجهیزات رنگ آمیزی هستند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید در بسیاری از تکنیک های ترکیبی، از آن ها برای افزایش جذابیت نقاشی خود کمک بگیرید. اگر به تازگی وارد دنیای نقاشی با این آیتم جذاب شده‌اید، لازم است هر چه سریع‌ تر با بهترین مارک آبرنگ ایرانی و خارجی آشنا شوید تا بتوانید بهترین محصولات را خریداری و شروع به کشیدن شاهکار خود کنید. در این راهنمای جامع قصد داریم محصولات کاربردی و بسیار محبوب را معرفی کنیم، همراه ما باشید.

بهترین مارک آبرنگ کدام است؟

در حالت کلی یک آبرنگ مناسب باید از صمغ های باکیفیت و رنگ‌دانه های آسیاب شده و با پیگمنت بالا تهیه شود. معمولاً شرکت‌ ها و کمپانی های مختلف طی فرایند ساخت، از عوامل مرطوب کننده و چسبناک دیگری نیز برای کامل کردن فرمولاسیون آبرنگ استفاده می‌کنند. با این حال بهتر است شما به سراغ محصولاتی بروید که آزمایش خود را در بازار پس داده‌اند. اگر به دنبال بهترین مارک آبرنگ هستید که جریان تسهیل شده ای از آب را با رنگ های مختلف بر روی مقوا و کاغذ ایجاد کند، بهتر است به سراغ نمونه های خارجی بروید.

 معمولاً آبرنگ های داخلی، جذب رنگ بسیار زیادی دارد و دچار شکنندگی می‌شوند. البته در سال‌ های اخیر برخی از کمپانی های داخلی توانسته‌اند آبرنگ هایی با استاندارد های جهانی تولید کنند. شما می‌توانید محصولاتی که در ادامه معرفی می‌شوند را با آب رقیق کنید و طرح هایی شفاف و روان بکشید، بدون اینکه نگران چسبندگی رنگ به کاغذ باشید یا از پاره شدن کاغذ و شکنندگی بافت آبرنگ خشک شده اذیت شوید.

بهترین مارک ها آبرنگ ایرانی

اگر به دنبال ایجاد افکت و طرح های جالب هستید، می‌توانید از آبرنگ های ایرانی که در ادامه معرفی شده‌اند، کمک بگیرید. درواقع روان بودن آب رنگ های خارجی، برخی اوقات باعث سخت شدن کار با آن توسط مبتدیان و هنرآموزان تازه کار می‌شود. اگر به دنبال عاشق نقاشی با آبرنگ هستید و دوست دارید مهارت خود را در تکنیک های مختلف نقاشی بسنجید، پیشنهاد می‌کنیم که آبرنگ های افرا و یا آقا میری را از بین برند های ایرانی تهیه کنید. جالب است بدانید که این محصولات سرگرم کننده برای هنر آموزان حرفه ای و نیمه حرفه ای نیز مناسب هستند.

آبرنگ افرا

بهترین برند آبرنگ

شرکت ایرانی افرا آبرنگ های خود را در بسته بندی ها و تنالیته های رنگی متفاوت ارائه داده است تا هنر آموزان بتوانند از رنگ دانه های بسیار قوی این محصولِ با کیفیت، برای خلق شاهکارهای خود کمک بگیرند. جالب است بدانید که آبرنگ افرا بهترین مارک آبرنگ ایرانی و یکی از محصولات حرفه ای است که قیمت مقرون به صرفه ای دارد. تمامی علاقه‌مندان به نقاشی با آبرنگ، می‌توانند از شفافیت رنگ‌دانه های غنی آبرنگ افرا برای خلق آثار هنری خود کمک بگیرند.

به جرئت می‌توان گفت که برند افرا یکی از کامل ترین کالکشن ها را در تنوع رنگی ۲۴، ۳۶ و ۴۸ رنگ ارائه کرده است. اغلب این محصولات در جعبه های پلاستیکی قرار گرفته‌اند تا قیمت کلی محصول برای هنرمندان مقرون به صرفه باشد. در نظر داشته باشید که این محصول ایرانی، از لحاظ کیفیت تأیید شده و کیفیت مشابه با محصولات خارجی دارد. آبرنگ های قرصی افرا مورد تأیید اساتید برتر کشورمان هستند و شما می‌توانید از قلم‌مو های بسیار پرکاربرد قرار گرفته در جعبه های این آبرنگ، برای تکمیل کردن رنگ آمیزی های خود استفاده کنید.

صمغ عربی به کار گرفته شده در تولید این آبرنگ ها، بسیار باکیفیت است و به شما کمک می‌کند تا سایه روشن های بسیار جذابی را بدون نیاز به اضافه کردن خط روان سفید ایجاد کنید. شما هم می‌توانید مانند بسیاری از هنرمندان ایرانی، برای پیش بردن طرح ها و نقاشی های مد نظرتان، از این آبرنگ های قرصی با کیفیت افرا کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که این نمونه ها جلوه ماتی داشته و مقاومت فیزیکی مناسبی در برابر شکنندگی و سایر آسیب های فیزیکی دارند.

آبرنگ آقامیری

 بهترین مارک آبرنگ در ایران

اگر بخواهیم یک شرکت را به عنوان بهترین برند آبرنگ ایرانی معرفی کنیم، باید به سراغ محصولات برند آقامیری برویم. این آبرنگ های قرصی به راحتی در آب حل می‌شوند و با در اختیار گذاشتن رنگ‌دانه‌ هایی شفاف، به شما کمک می‌کنند نقاشی ها و طرح های بسیار جذابی را بر روی کاغذ و مقوا اجرا کنید. جالب است بدانید که قرص های آبرنگ آقامیری از خالص ترین و بهترین صمغ ها و رنگ‌دانه ها تهیه شده‌اند.

 به طور کلی بهترین مارک آبرنگ در ایران، همان آبرنگ آقامیری است؛ زیرا این محصول در مقایسه با کیفیتی که دارد، با قیمت مقرون به صرفه و بسیار مناسبی ارائه می‌شود. شما می‌توانید از این آبرنگ های مربعی و قرصی، برای رنگ آمیزی در ژانر های متفاوت استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این محصولات با بالاترین استانداردهای جهانی طراحی و ساخته می‌شوند و امتحان خود را در بازار پس داده‌اند. این آبرنگ های سبک و قابل حمل، برای نگارگری و تکمیل نقاشی های رنگ اکریلیک و رپید بسیار مناسب هستند.

 فراموش نکنید که این محصولات دست ساز بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند. تمامی استادان حرفه ای و هنرمندان تازه کار پس از کار کردن با این آبرنگ ها، رضایت خود را اعلام کرده‌اند. جالب است بدانید که آبرنگ های آقامیری امروزه در پالت های ۱۲ رنگ و ۲۴ رنگ ارائه می‌شوند. برخی از فروشگاه ها قرص های تکی این پالت ها را به صورت بزرگ تر به فروش می‌رسانند. درواقع شما با خرید یک پالت و تمام کردن یک رنگ، می‌توانید به فروشگاه مراجعه کرده و یک قرص تک رنگ مشابه را تهیه کنید تا پالت شما ناقص نشود. قیمت مناسب این محصول، آن را به یکی از بهترین گزینه های خرید برای هنرمندان آماتور و نیمه‌ حرفه‌ ای، تبدیل کرده است.

بهترین مارک های آبرنگ خارجی

خرید آبرنگ های خارجی مزایای بسیار بیشتری دارد، ولی قیمت نهایی این محصولات در مقایسه با نمونه های داخلی بیشتر است. با این حال اگر به دنبال آبرنگی مقاوم در برابر نور هستید که به درون الیاف کاغذ و مقوا اثر نکند، پیشنهاد می‌کنیم که از محصولاتی که در ادامه معرفی کرده‌ایم، کمک بگیرید. شما می‌توانید بهترین مارک آبرنگ را از فروشگاه لوازم نقاشی لذت نقاشی تهیه نمایید. توجه کنید که تمامی محصولات این فروشگاه ها به همراه ضمانت اصالت و برندینگ کالا به دست شما می‌رسند. از بسته بندی مطمئن و محکم این فروشگاه غافل نشوید؛ زیرا تمامی محصولاتی که از لذت نقاشی سفارش می‌دهید، در کوتاه ترین زمان ممکن و در بسته بندی های اورجینال و بسیار محکم به دست شما می‌رسند. پس نگران شکسته شدن قرص های آبرنگی نباشید.

آبرنگ وینزور

آبرنگ برند وینزور

آبرنگ های جذاب و شناخته شده برند وینزور، از برترین آبرنگ ها در سراسر جهان هستند؛ زیرا نفوذ پذیری مناسب و استاندارد این رنگ ها به هنرمندان مبتدی کمک می‌کند تا بتوانند بدون نگرانی از پارگی کاغذ و یا از بین رفتن بافت مقوا، به رنگ آمیزی لایه ای و ترکیبی ادامه دهند. شما می‌توانید به کمک آبرنگ وینزور، از تکنیک های جدید لایه بندی یا لیفت آف کمک بگیرید تا آثار هنر خود را به پایان برسانید. جالب است بدانید که پیگمنت های جذاب و بسیار شفاف این آبرنگ ها، از مواد ترکیبی و صمغ های بسیار با کیفیت تهیه شده‌اند تا هنرمند بتواند بدون نگرانی از خشک شدن آن ها را تا مدت ها استفاده کند.

آبرنگ سن پترزبورگ

آبرنگ مارک سن پترزبورگ

جالب است بدانید که برند سن پترزبورگ، یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان آبرنگ در جهان شناخته می‌شود و دیدگاه بسیاری از نقاشان بهترین مارک آبرنگ است. درواقع فرقی ندارد که شما یک نقاشی حرفه‌ ای هستید یا قصد دارید تا مانند یک کودک و یا نوآموز نقاشی کنید؛ به هر حال آبرنگ سن پترزبورگ یکی از باکیفیت ترین گزینه های موجود در بازارهای داخلی هستند. اگر به دنبال رنگ هایی با کیفیت هستید تا درخششی خاص به نقاشی های خود ببخشید، پیشنهاد می‌کنیم که از محصولات ماندگار این برند برای خلق آثار هنری خود کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که محدوده قیمتی مناسب و کیفیت بسیار بالای این آبرنگ ها، باعث شده‌اند این محصول به یکی از بهترین آبرنگ ها در بین برندهای خارجی تبدیل شود.

آبرنگ اشمینک

بهترین برند های آبرنگ

این آبرنگ های آلمانی یکی از با کیفیت ترین نمونه های خارجی هستند که استفاده از آن ها برای هنرمندان حرفه ای توصیه می‌شود. محدوده قیمت این آبرنگ ها در مقایسه با محصولات ایرانی، نسبتاً بالا است. فراموش نکنید که این رنگ ها بدون قلم‌مو ارائه شده و تنها برای نقاشان حرفه ای مناسب هستند. کیفیت بالای پیگمنت و تنوع رنگی فوق العاده بی نظیر محصولات برند اشمنیک، باعث می‌شود بسیاری از هم‌وطنان ایرانی به دنبال خرید این محصولات باشند.

اگر نگران دور انداختن آبرنگ های خشک شده هستید، بهتر است به سراغ خرید این محصول بروید، زیرا این آبرنگ ها پس از خشک شدن قابلیت استفاده مجدد را دارند. شما می‌توانید پس از دست رفتن رطوبت، با قلم موی خیس جانی دوباره به آبرنگ خود ببخشید. مقاومت زیاد این آبرنگ ها در برابر نور، باعث می‌شود شما بتوانید آثار قدیمی را با جلوه اولیه مشاهده کنید. درواقع این محصول به شما کمک می‌کند بدون نگرانی از کمرنگ شدن و افت کنتراست، نقاشی ها را بدون نیاز به قاب بندی تا مدت ها نگه دارید. اتصال مولکولی رنگ‌دانه‌ ها در فرمولاسیون یونیک این آبرنگ های خارجی، باعث مقاوم شدن نقاشی های شما به عوامل فصلی و شدت نور و رطوبت می‌شود.

آبرنگ میشن

آبرنگ برند میشن

اضافه شدن چاشنی خلاقیت به آبرنگ های قدیمی برند میشن، باعث تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا شده است. اگر به دنبال آبرنگ هایی با کیفیت بسیار بالا و قیمت متوسط هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ خرید محصولات برند میشن بروید. این نمونه ها مورد تأیید نقاشان حرفه ای هستند و بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان، در سطوح مبتدی تا حرفه ای با این آبرنگ ها در سبک های مختلف نقاشی کرده‌اند. جالب است بدانید که این برند ادعا دارد که برای تولید بهترین ها تلاش می‌کند، پس شما هم می‌توانید از آبرنگ های حرفه ای و بسیار با کیفیت برند میشن برای خلق آثار هنری خود کمک بگیرید.

در نظر داشته باشید که حجم کلی آب رنگ های میشن در مقایسه با محصولات داخلی بیشتر است؛ بنابراین شما می‌توانید برای پوشاندن سراسر سطوح مد نظرتان از این آبرنگ ها کمک بگیرید. جالب است بدانید که پس از رنگ آمیزی شما شاهد خطوطی شفاف و بسیار پررنگ خواهید بود. اگر به دنبال یک محصولِ با کیفیت بالا در سطح بین المللی و بسیار استاندارد می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید آبرنگ نقاشی میشن را به عنوان اولیم گزینه در لیست خرید خود قرار دهید تا از کیفیت بی نظیر و شفافیت بسیار زیاد پیگمنت های رنگی و پوشاننده این آبرنگ شگفت زده شوید.

آبرنگ شین هان

آبرنگ برند شین هان

اگر بخواهیم یک آبرنگ را به عنوان بهترین مارک آبرنگ معرفی کنیم، باید به سراغ محصولات برند شین هان برویم. اگر به دنبال ماندگاری و عدم افت کنتراست و مقاومت در برابر نور و رطوبت هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً برای یک بار هم که شده آبرنگ های جذاب برند شین هان را تهیه کنید. درواقع این آبرنگ ها مقاومت بسیار زیادی در برابر شرایط جوی و محیطی دارند و شما می‌توانید بدون نگرانی از دانه دانه شدن رنگ بر روی کاغذ، از رنگ دانه‌ های بسیار شفاف و پوشاننده این آبرنگ ها برای خلق آثار هنری خود در سطوح حرفه ای و مستر استفاده نمایید.

توجه کنید که شفافیت این رنگ ها باعث افزایش محبوبیت آن ها در بین محصولات دیگر شده است. این رنگ‌ ها می‌توانند برای ایجاد یک جلوه درخشان، بسیار فوق‌ العاده باشند. البته تنالیته های مات و آبرنگ های غیر شفاف نیز در مارکت های متفاوت مشتریان خاص خود را دارند. اگر به دنبال جریان روانی از آبرنگ بر روی کاغذ و مقوا هستید، بهتر است خرید آبرنگ های برند شین هان را در اولویت اول لیست خرید خود قرار دهید.

آبرنگ رامبراند

آبرنگ مارک رامبراند

پیگمنت های بسیار پوشاننده و حامل چسبی شکل رنگ های برند رامبراند، با بالاترین استانداردهای جهانی تولید شده‌اند. درواقع در ساخت این رنگ های جذاب از رنگ‌دانه های ارگانیک و طبیعی کمک گرفته شده است. جالب است بدانید که برند رامبراند از هیچ پر کننده و فیلری در تولید محصولات خود استفاده نمی‌کند.

اگر شما هم به دنبال محصولی با غلظت ثابت و رنگ‌دانه هایی با پوشانندگی بالا هستید، پیشنهاد می‌کنیم که تنوع رنگی جذاب و خارق العاده برند رامبراند را بررسی کنید. توقعات بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان پس از کار کردن با این آبرنگ ها بر آورده شده است، زیرا رنگ های بسیار براق و مقاوم (در برابر نور) این رنگ‌ ها می‌توانند باعث درخشش آثار هر هنرمندی شوند.

آبرنگ ونگوگ

آبرنگ مارک ونگوگ

آبرنگ های برند ونگوگ با تکنولوژی های بسیار پیشرفته‌ ای تولید شده‌اند. درواقع این برند برای پوشش حداکثری بازار های محلی و بین المللی و استفاده از فرمولاسیون های بسیار غنی و پوشاننده، سعی دارد محصولات بسیار با کیفیتی به مشتریان ارائه دهد. آبرنگ های تولید شده توسط شرکت ونگوگ، برای هنر آموزان مبتدی نیمه‌ حرفه‌ ای و کودکان بسیار مناسب هستند. جالب است بدانید که محصولات این برند شناخته شده پس از خشک شدن، دچار ترک خوردگی و افت کنتراست نمی‌شوند.

 اگر به دنبال آبرنگی ایده آل برای نقاشی و اجرای طرح های گرافیکی خلاقانه خود هستید و دوست دارید تا از محصولی مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت برای به رخ کشیدن هنرتان در نقاشی کمک بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ خرید آبرنگ ونگوگ بروید. در نظر داشته باشید که طیف رنگی بسیار متنوع این رنگ های بدون حباب توقعات شما را برآورده خواهد کرد، زیرا این محصولات از ترکیب رنگی های با کیفیت و صمغ های طبیعی تشکیل شده‌اند.

آبرنگ ساکورا

آبرنگ مارک ساکورا

کیفیت محصولات تولید شده توسط شرکت ژاپنی ساکورا به همه ما ثابت شده است. این شرکت در زمینه تولید رنگ و جوهر بسیار قوی و شناخته شده عمل می‌کند. درواقع آبرنگ های این شرکت قیمت بسیار مناسبی دارند و برای هنر آموزان مبتدی و پرورش قدرت ذهنی کودکان بسیار مناسب هستند. جالب است بدانید که یک قلم موی بسیار خاص در بسته بندی آبرنگ های ژاپنی ساکورا ارائه شده است تا هنر آموز بتواند با صرف کمترین هزینه، به بیشترین تجهیزات دسترسی داشته باشد.

 در نظر داشته باشید که در تولید این آبرنگ ها از مواد طبیعی، صمغ با کیفیت و رنگ‌دانه های بسیار جذابی استفاده می‌شود. با این حال مقاومت فیزیکی این آبرنگ در برابر نور و شرایط محیطی دیگر، از سایر برند های بررسی شده کمتر است. پس اگر به دنبال آبرنگ حرفه ای هستید، بهتر است به سراغ خرید آبرنگ شین هان، وینزور و یا اشمینک بروید.

جمع بندی

در این مقاله بهترین مارک های آبرنگ را به شما معرفی کردیم. شما باید با در نظر گرفتن قیمت محصولات، ماندگاری و مقاومت آبرنگ در برابر نور، مقدار پخش شدن خط رنگی روی کاغذ خیس و در نظر گرفتن تکنیک های رنگ آمیزی مد نظرتان، از محصولات متفاوت کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که محصولات خارجی معمولاً مقاومت بیشتری در برابر نور آفتاب و افت کنتراست دارند و برای لایه گذاری رنگ های خیس بر روی یکدیگر مناسب تر هستند. با این حال این شمایید که باید با توجه به سطح هنری خود، می‌توانید از بین محصولات ایرانی و خارجی، بهترین محصول را با تنوع رنگی مد نظر خود خریداری کنید.

دسته بندی دانستنی از رنگ ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.